BREDA UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES – HOGESCHOOL
BREDA

De vermaarde hogeschool NHTV in Breda maakte eind 2018 de stap
naar een nieuwe naam: Breda University of Applied Sciences. De
kleinschaligheid en persoonlijke benadering van de nieuwe woonleer-
werk campus worden sterk benadrukt.
LEIDING DIENST
MARKETING & COMMUNICATIE
Opdracht
De transitie van NHTV naar Breda University of Applied Sciences in
2018, viel samen met de ontwikkeling en implementatie van een
nieuwe, concernbrede marketing- en communicatiestrategie. Een
interim strategy director van Reach nam samen met het hoofd van de
dienst Marketing & Communicatie het initiatief voor de strategie-ontwikkeling en ondersteunde bij het doorvoeren van de daarop
volgende reorganisatie. Het selecteren en plaatsen van gekwalificeerd
personeel was onderdeel van de opdracht.
Resultaat
De dienst Marketing & Communicatie was de eerste afdeling die werd
georganiseerd en ingericht volgens het nieuwe dienstverleningconcept van Breda University of Applied Sciences.
Met de door de Executive Board ondersteunde marketing- en
communicatiestrategie als leidraad, leverde de dienst een belangrijke
bijdrage aan de transitie van NHTV naar een nieuwe campus, onder
een nieuwe naam.

WANT TO REACH US?
© 2019 Reach Communications BV