We kunnen natuurlijk zelf zeggen hoe goed we zijn. Maar liever hoort u het van iemand anders, toch? Op Airbnb en Vinted scrollen we zelf ook al snel naar de reviews. We vroegen een aantal van onze relaties: wat vind je van onze samenwerking?

Lange termijnstrategie

Martijn Boelhouwer, manager communicatie ARN Auto Recycling Nederland: “Wat ik sterk vind aan Reach is dat het niet alleen een bureau is dat goed is in de ontwikkeling van communicatiemiddelen en -kanalen, maar ook meedenkt en ondersteunt in de lange termijnstrategie van onze organisatie. Het is fijn als een bureau ondersteunt op bestuurlijk niveau. Een bureau moet snappen waar wij als organisatie voor staan en waar we als ARN naar toe willen. We hebben dan ook heel bewust gekozen voor een partij die dat te bieden heeft.”

Strategie, creatie en productie

Anja Stunnenberg, bestuurder Stichting Markenheem, een centraal in de Achterhoek gelegen ouderenzorgorganisatie: “Voor ons is het belangrijk dat een bureau ons niet alleen helpt met het bepalen van de strategie, maar ook de uitwerking en productie op zich neemt. Alleen zo ontstaat eenheid. Zo is onze website in lijn met wat we in de strategie hebben verwoord. Wat ik heel fijn vind, is dat het team van Reach met ons meedenkt, ons er regelmatig op wijst dat er meerdere opties zijn en ons vervolgens adviseert. Als we A vragen, krijgen we niet per definitie A, maar soms ook goed onderbouwd waarom B beter zou zijn

Kennis delen

Ron de Bruijn, oprichter en managing partner van Riskonet, wereldwijd actief in strategisch en operationeel risicomanagement: “Reach ontwikkelde en realiseerde onder meer onze corporate website. Onze website is ons visitekaartje. Hij zorgt ervoor dat we gezien worden en leads binnenhalen. Daarbij kiezen we ervoor om onze kennis breed te delen, door middel van white papers en blogs. Dit doen we in vijf talen. Reach heeft nadrukkelijk bijgedragen aan het sterke merk dat Riskonet in de riskmanagement- en verzekeringsmarkten is. We maken dankbaar gebruik van de kennis van het team op het gebied van (strategische) communicatie. De samenwerking is goed.”

Vernieuwing en creativiteit

Simone Schothorst, senior communicatiemanager Pensioenfonds ING: “We hebben maar een kleine communicatieafdeling. Door samen te werken met een strategisch communicatiebureau als Reach hebben we meer slagkracht en voegen we vernieuwing en creativiteit toe. Weet je wat ik het fijnst vind? Dat Reach stuurt op communicatie die echt werkt. Andere prettige bijkomstigheden zijn dat er leuke mensen werken, die ons een hoop werk uit handen nemen en die met ideeën komen waar ik zelf niet op kom.”